Dagen!

blev ett ganska sent uppvaknade för att jag inte kunde sova men man får väl se de som tur om man tänker på hur dagen slutade/Började kan man också säga för va inte hemma förens vid 3 någon gång där,
Men de blev en liten shopping runda med mamma och pappa för att jag hade fått erbjudande på stadium att ta tre par skor och betala för två så jag mamma och pappa fick varsit par skor med oss hem samt så blev de en rosa keps :)


Gula Converse 699:-
Rosa New York Yankees keps 129:-

blev så nöjd med köpen :)


senare på kvällen blev de en lite tripp över till torshälla och hälsa på Tobias :)
de va sjukt roligt för vi drog över till Mickis och hennas Tobias och spelade sälskapsspel innan de skulle lägga sigoch gå ut med Luna (Mickis hund) mendan jag och Tobias GICK den fasligt långa biten över till honom (typ 20 - 30m från dörr till dörr) och kollade på film och spelade GH :)

Tack för den roliga kvällen :)

Ne nu blir de till att lägga sig och titta på Paranormal Activity innan de är dax att sova :)
Hoppas jag inte blir för rädd nu <3


I MISS YOU<3
I LOVE YOU<3
I WANT YOU<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0