Frågetecken?

Jag fattar inte vad som händer men vad de än är så orkar jag snart inte mer.
Finns de inget svar eller är de bara jag som är knäpp?
Men varför mår jag så de är inte likt mig jag brukar alltid vara den glada positiva.
De känns som om att jag saknar något i mitt liv men vad är de jag saknar där går inte ihop längre.
varför finns de inga svar jag behöver de nu.

JAG ORKAR INTE MERA!
HJÄLP! JAG BEHÖVER SVARR OCH DE ÄR NU.
FÖR VILL INTE VARA DEN SOM GÖR NÅGOT DUMT.....


VAD BLIR DE FÖR DUMT JAG KOMMER GÖRA?


förlåt jag kan inte styra mina känslor men vill tillbaka då när jag kände mig som mest älskad.

Kommentarer
Postat av: Michis

Svårt att veta vad det beror på när man inte vet så mkt om dig men har du inte roliga saker att se fram emot? Känner du dig fast i livet? Är du uttråkad? Rastlös? Trivs du hemma? Trivs du i skolan?

2010-04-21 @ 18:28:57
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: moa hjalmarsson

jo jag förstår vad du menar, men känns skönt att man vet att du bryr dig och försöker hjälpa Tack.

Tror allt beror på att jag har de ganska tufft framför mig och mycket press som jag inte klarar av men tror de löser sig om jag tänker på mina lyckomoment i livet så som Jonas <3

2010-04-21 @ 19:12:52
URL: http://moahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0