glader :)

idag hade jag inget planerat förutom att jag skulle fixa med mina klänningar med mamma som gick ganska skapligt :) sedan tog jag en sväng förbi Johanna för att lämna Lamibs tröja som Jonas lånat :P efter de så skjutsad jag Sonny till Hällby där han skulle supa:p men efter de så tänkt jag dra förbi konsum och köpa något gott men hittade inget som passade mig där men när man skulle åka där ifrån så träffade jag på Nicke och Donner som hängde med mig till Willys sedan så skulle de till Robin så följde jag med de in och där slutade kvällen lyckat med Kortspel och Buzz-turnering där jag inte va allt för dålig i :) Tack för en rolig kväll <3
Känns skönt med lite glädje nu efter den tuffa början på veckan :'(

Saknar min sötnöt börjar bli orolig när jag inte får tag på honom :(<3

Älskardey Jonas<3
P.s ser du detta ring mig DIREKT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0