helgen!

FREDAG: började på ett annorluda vis med snö och de va inte de härliogaste man väntade sig men dagen klarnade upp med sol, regn och hagel men vad ska man göra och detta va väl första gången väderpratarna hade rätt om vädret som de annars ljuger om...
kvällen slutade hemma hos älskling för på lördagen va de dax för en tripp till Stockholm.


LÖRDAG: ja denna dags uppvaknade va något helt annorlunda för jag vet att min kära Jonas kan ha konstiga drömmar men detta tar nästan priset, för klockan kvart i 8 blir man väckt av att någon slår knytnäven rätt i fejset på en, tur att man han flytta sig lite annars hade de varit en fin blåtira man fått tack vare hans dröm, men älskar honom ändå <3
senare blev vi hämtade av hans pappa tillsammans med Jaana och Natalhia och då rullade bilen till till Stockholm där vi stannade nästan 4h 30min på NK synd va de för då hann jag inte bort till Gamla stan för att se om man kunde köpa sitt löshår där "Synd" men jag hade kul ändå men förstår inte varför man köper ett par gummistövlar för 1100:- och så tål de inte vatten :S va är de för mening då....
senare på kvällen blev de till att ta de lugnt samt Donner och Nicke kom över till oss och bara tog de lugnt :)
sedan va de God Natt och jag slocknade direkt.


SÖNDAG: blev en lång sovmorgon utan några slag i ansiktet men de roligaste på den dagen var då Johanna kom över innan vi skulle över till Kari & Maja,
Johanna knackar på dörren och frågar
 - Får Mina komma in?        (Mina är en hund)
Jonas  -NEJ!
Johanna -Jonas är du naken?
Jonas -ja
Johanna -Har ni sex?
Jonas - NEJ
Johanna - Fy va äckliga ni är

de va ett lite oväntat ögonblick kan man väl säga men som sagt Johanna tvekar aldrig med att vara ärlig :P
de märkte jag när hon och jag gick bort Kari
fast skönt att hon är ärlig med saker och de känns skönt att man kommer bra överrens med henne :)
så kvällen blev även den lyckad med grilling och spel :)



Kärlek<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0