Sex?

Min dag förgylldes av ett löjligt litet kedjebrev idag
men ska jag bli förvånad att så fort de handlar om sex så svarar alla man skickar de till.
men blir lite förvånad över hur ärliga vissa kan vara
åtminstonde när man inte hört något från de på flera månader..

SÅ här såg smset ut

*NU ÄR SEXKEDJEBREVET IGÅNG!
Hur långt vågar du gå med mig?=)
1. Filmkväll
2. Kram
3. Puss på mun
4. Strul
5. Strula naket
6. Smek
7. Smeka naket
8. Strul och Smek
9. Runka / Pulla
10. Slicka / Suga
11. Sex i säng
12. Sex i dusch
13. Sex ute
14. Spela in en porrfilm med mig (a)

Skicka detta till alla i din kontaktlista och se hur
långt dom vågar gå med dig ;)
Vågar du svara på mitt sms? eller du kanske
är feg, HAHA, men glöm inte skicka vidare!(L)(a)*


känner att nr 14 är lite extrem men ändå kul och vet hur lång folk är villiga att gå.
Fast ändå va kul man kan ha med ett jävla sms!

Lättroad tror jag att de kallas
fast vet att när man skickar kedjeberv till Nicke så kan man få lite oväntade svar ibland.

 


Kommentarer
Postat av: Michis

sån mob har jag fast vit =D

2010-04-21 @ 18:30:00
Postat av: moa hjalmarsson

ville ha den i vit men då fans den inte i butiken :( menmen jag är nöjd med en svart också:)

2010-04-21 @ 19:14:04
URL: http://moahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0