Sunshine today!

dagen har varit varm och skön och den började med mycket behagligt väder inför Cooper testet vi gjorde med skolan på morgonen de känns skönt att man klarade sig runt de där 7½ varven på Ekängen trots att man inte har varit riktigt pigg i kroppen nnu tack vare allergin men de gick :)
Sedan va de  bara hem och göra sig i ordning och då kom Tobias förbi en stund samt skjutsade mig till skolan,
kom alldeles lagom till skolan för att kunna trräffa min lilla sötnos som jag trodde va arg eller sur på mig bara för att han inte svarat på sms men de fanns ju en bra förklaring till de (han hade glömt den hemma)så den rasten va härlig och lugn samt så träffade jag Nicke, Fredrik osv som jag gick och åt med men efter de som hamnade jag ändå på samma ställe som när jag först började min dag på skolan :)
Måst lägga till att Religions lektionen va den sämsta på länge jag lärde mig exakt samma saker som vikarien sa till mig förra lektionen. så de va trist som fan.
men efter skolan blev de lungt och skönt igen åkte till sunbyholm med Tobias och turtorduvorna (hanna och Henrik) va skönt att få komma ut i luften en tag innan de va dax för träning som gick åt helvetet :S
menmen blev glad efteråt för fick träffa min lilla älskling igen :)
och på lördag blir de en tripp till Stockholm med jonas och hans Pappa osv :)
men nu blir de snart dax att natta kudden god natt <3


Outfiten för dagen va:
svart skinjacka : Carlings
Rosa tröja/Jacka : JC
Linne : HM
Färg glad kjol : HM
Strumpor : Gina Tricot
Skor : Gula Converse från Stadium


Kommentarer
Postat av: Linnéa

vill ha lite pics från stockholm :) blev det ngn shopping lr? Kärlek<3

2010-04-18 @ 20:38:53
Postat av: moa hjalmarsson

blev inget från stockholm kom aldrig till minna kvarter och så känner jag att pengarna måste sparas samt så kom vi inte till gamla stan där jag hade tänkt köpa löshår till balen :P <3

2010-04-19 @ 01:39:34
URL: http://moahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0