USSCCCCCHH

Känner mig inte alls bra just nu, känner mig verkligen jätte dålig och känner att jag inte kan sova och vågar inte sova för har en konstig känsla av att jag skulle kunna dö i sömnen hoppas den känslan är helt jävla fel.
Men va ska man göra för att få bort en sådan tanke?
Orkar inte oroa mig längre över saker!
För de finns flera saker som redan oroar mig tillräckligt för att kunna förstöra mig helt.
Nu känner jag snart att känslorna får släppa så att jag kan börja leva igen och vara mig själv.
Nu orkar jag snart inte med detta något mer.
Vill inte vara orolig
De är bara jobbigt för mig men hur kan jag få de att släppa om inte problemen löser sig snart.

Men nu är den stora frågan ska jag försöka sova eller skita i de och vara vaken istället?
VAD BLIR BÄST?

nu blir de till att tänka riktigt ordenligt..


Måste bara säga att jag saknardey sötnöten
Älskardey Jonas<3

puss

Ska nog försöka sova de kan nog vara de bästa hoppas jag<3
GOD NATT<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0