älsklingen

Har tänkt att vara duktig och börja blogga igen:) vet att jag sagt de många gånger men nu ska jag klara de :)
dagen har nyss börjat och inte har de hänt så mycket förutom att jonas äntligen vaknat efter flera timmars sömn då man själv knapt sovit en blund då man haft så tråkigt och inte blivit riktigt trött förens tidigt i morse samt att han råkar väcka mig då han vaknar och då känner man sig jätte glad att när man äntligen fått sova lite att man blev väckt tidigt menmen fick somna om ett tag innan man tyckte de blev för tråkigt sova men jag hoppas att jag inte var lika dum mot jonas som han var mot mig i natt för att han säger att man ska väcka honom men så får man massa skit istället och då känner man sig jätte misslyckad då man blev kallad cp, dum i huvudet osv bara för att man försöker vara snäll och lyssna men tur att han bara är så när han sover hehe :)
Älskar min jonas <3
Det finns ingen underbarare än du Älskar dig mest av allt! <3    // Jonas <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0