Lördag den 14

sitter just nu själv i älsklings säng och bara tänker på allt som går för har så jävla tråkigt men hoppas de blir roligare sart men en tanka som bara går i hjärnan på mig är vad FAN ska jag ska blogga om känner just nu att min liv är ganska trist och ingenting händer hur fan ska jag klara mig nu är alla börjar skolan och börjar jobba, finns de något man kan göra förutom att bara söka jobb och skolan, samt att jag måste och jag hoppas att jag får ett snart för vill just nu flytta hemifrån och bara leva själv börja ta ansvar för mitt liv samt så har jag hittat världens mysigaste lägenhet tillsammans med älskling som jag gärna skulle vilja flytta in i för den ligger i sådan  perfekt läge och inte alls dyr då känner man bara kan man bara inte vinna pengar på något så att man har råd med de för de är vad jag skulle behöva nu ett lite lyft in till mitt stora liv och inte ligga kvar på skol nivå och kunna känna sig lat jag vill vara aktiv och känna mig stor och inte lite längre.

en annan sak som jag tänker på är vad fan jag nu ska blogga om i framtiden förut har jag alltid haft skolan, handbollen och kläder men känner att jag inte bara vill skriva en blogg om handboll men jag får hitta på något :)
men nu ska jag hitta på något att göra samt äta för de skulle behövas nu
Puss och Kram <3

wiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0