Redo för stranden och poolen nu :)

Fick sluta tidigare idag och hamnade av någon anledning på stan där jag fastnade på H&M och hittade två bikini som kommer följa mig under sommaren och delarna kostade bara 49.50:- st så 99:- för en hel uppsättning :) och jag kom hem med två uppsätningar och är riktigt nöjd :)
De blev en helsvart bikini och en jätte färgglad :) helt i min stil
Men måste även plusa H&Ms nya påsar som nu är som en axelväska istället men behagligt för handen att få vila lite efter att alltid få hålla påsarna i handen.







denna köpte jag också fast i en annan färg hittade inte rätt färg på internet


Så här ser rätt färg ut och är riktigt nöjd :)


De va allt från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0