så lite tid kvar nu.

Jag känner hur tiden bara rullar på just nu ochh tiden blir bara mindre och mindre, hur ska man hinna med allt samt att nu har jag blivit sjuk och orkar inte med så mycket men tur att jag hann med lite shopping i fredags då jag fixade en fest klänning till student klänningen samt skorna :) så idag har jag och mamma fixa en hel del med balklänningen som nu äntligen börjar ta rätt form, så snart så är allt klart :)

hade tänkt lägga upp en bild på klänningen som jag köpt men som vanligt när jag har sådanna tankar så finns inte den bilden kvar men hittade en liknade klänning i samma mönster men en annan form.


Den här klänningen är från Gina Tricot och kostar 199:-


Dessa skor är vad jag ska bära under studenten och dom är
cream färgade och riktigt behagliga att ha på fötterna och
priset för dessa skönheter är 700:- men som vanligt när de
gäller mig så hittade jag dom på rean på Bianco och fick de
för 250:- kunde inte blivit en bättre affär.



Men nu ska jag ta och vila lite innan de är dax att kolla på hockey matchen på tv
Hejja Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0