skämtar dom eller?

måste bara lägga till att jag hämtade min student mössa idag eftersom att de blev fel med den första, men nu hade de i alla fall fixat till felen som var men måste säga att de va sjukt slarvigt sydd samt att dom inte hade några "1or" kvar till sterraserna så de hade fixat ett rakt sträck av någon annan siffra eller bostav så de ser helt f**kat ut samt att de anda siffrorna va trasiga. Hur lyckat är inte det? Kan dom inte bara göra rätt? aja men men nu har jag min Mössa/Mössor och de är till och med lite marginal inför Studenten och resan på flaket.
Men undra hur många mössor de har fått gjort om, antar att deär en hel del. Men nu är de dax att glömma deras abeten och blcka framåt mot studenten som de inte ska f förstöra bara för att de gjort fel på min mössa x2.
De sista jag vill säga ABC-Gruppen släng er i väggen och börja gör arbetet ordentligt.
När jag väl tänker igenom de så är de bara skrattretande :)
Hoppas att fler inte får dessa problem i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0