Tatuering = Happy<3

Gjorde min andra tatuering idag :) Lycka och blev riktigt jävla nöjd :) tycker att de sitter perfekt men nu blir de inget mer på ett tag och hade min lilla maskort med mig hos tatueraren för lovade honom att han skulle få följa med efter att ha tagit med hans syster på den första jag gjorde och reflektioner från de är att Ida blev rädd och ville inte göra en medans Eric bara blev triggad hehe tror han blir den andra som gör en eller så bli de mamma eller moster eftersom att de har slagit  vad om vem som gör de först och roligt ska de bli att sedan få se vem de blir och när :) Men nu har jag mn famlij med mig över allt så börjar jag sakna dem så kan jag bara blicka ner på vaden och bli glad <3
Här kommer en bild på min tatuering som sitter på baksida av vaden.


Vad Tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Din älskling<3

Jag gillar den

2010-05-26 @ 19:23:25
Postat av: moa hjalmarsson

Tack älsklingen<3

2010-05-26 @ 23:35:46
URL: http://moahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0