stockholm

va i stockholm idag och träffade en hudläckare för att kolla på mitt ärr på hakan och de gick bra men fick en salva som ska göra att mitt ärr läcker bättre eftersom att jag haft lite problem med de på sista tiden så de va väl på tiden att jag fått något för de, men blir de inte bättre så kommert jag knske få operera och då kommer ärret nästan inte synas och de hoppas ja att de inte kommer göra efter den här behadlingen. Så nu blir de bara att hoppas på de bästa men får inte sola om jag inte täcker över ärret på 3-6 veckor eller snarare så länge jag ska behandlar det.

Men unde dagen upptäckte jag att jag är nog världens trögaste och puckade flickvän som finns men får inte glömma dummaste också.
Men jag älskardey Jonas du är mitt allt som jag vill dela allt med.
you make me believe in true LOVE<3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0