2011-01-07

natten är här och jag kan fortfarande inte somna :( och imorgon är de match dax  igen efter ett välbehövligt uppehåll från matcher. och imorgon är de westermalm som ska spela mot oss på hemma planen detta gillar jag :)

så nu försöker jag mysa in mig i pojkvännens saker som har en speciell underbar doft som gör att jag kan somna och de är ljuvligt :)
älskar honom så mycket <3

ne nu ska jag verkligen försöka sova så jag orkar med morgon dagen :)
för då blir de handboll först sedan kanske jag även får spela div3 men hoppas inte de skulle behöva få vila lite men de beror mycket på hur mycket jag får spela också, men på kvällen blir de till att mysa med älsklingen men vet ej riktigt vad jag ska hitta på ännu men vill göra något speciellt för honom trots allt <3

PussPuss<3


Känns som om tröjan är på väg av!


Älskar min Jonas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0