Helgen <3

Vi börjar med Fredagen :)
började med att jag var med Izza (isabelle Törnqvist) Gick en vända på stan där jag köpte ny plånbok för pojkvännen tyckte jag behövde de :) samt så hittade jag en födelsedags present åt min underbara lilla syster (hoppas hon blir glad), efter rundan på stan så gick vi hem till Izza och Daniel, va trevligt och se hur de bor och va jätte kul att få träffa Izza igen efter den tid som gått och hoppas att de blir mer av att ses med henne nu :)
sen var de bara att åka hem och göra sig i ordning för träningen.

På kvällen hade jag bokat biobiljetter för mig och min älskling och vi var och såg:

Meet the Parents: Little Fockers‏

och jag tyckte den var bra och rolig men de bästa med allt var att jag fick tillbringa filmen med den jag älskar mest av allt och de är min Jonas Dahlman<3
Fredag kunde inte sluta så mycket bättre än vad den gjorde <3

Lördagen

Började bra med att vakna upp med älsklingen :)
men kollade mailen och greps av panik och tårar av att jag missade min ansökan till skolan men just nu hoppas jag att de löser sig ändå och att jag får svar på måndag för känns dumt att bara för att man ahr problem med datan att de ska vara kört att komma in i skolan då:(  men tur att älsklingen var med mig då för då hade jag någon som tröstade mig och jag mådde mycket bättre utav de :) (pojkvänner är underbara), men sedan var de bara att skjutsa hem honom till sig för att jag skulle till samlingen klockan 13.00 och de värst med allt var resan och tankarna som blev efter mprgon dagen men jag vände om allt och la ut mitt humör på handbolls planen och kunde ju inte blivir bättre än med 7mål och matchens lirare :) och de gjorde hela hemresan mycket bättre och blev en perfekt av slutning på kvällen för då var jonas och jag bort bjudna till Bella och Jimmy som vi inte varit med på 1år ungefär och blev en skön kväll med middag , film och spel och blev ju bättre med att jonas och jag vann med 7-1 :) men vi har pratat om att göra om de snart :) för de var verkligen trevligt och de känns så sköönt att Jonas och jimmy kommer bra överens :)
sedan vid 1 så hämtade vi mamma som varit på stan och partat loss med jobbet och sedan var de bara att åka hem till jonas och sova och mysigt blev de <3

Söndag
Blev en lite sovmorgon idag och de behövdes att få ny engergi i kroppen och skönt att bara ligga och dra sig med jonas och hålla om varandra tills man kände att de va dax att duscha för att ögonen började klia utav av allt smink som man glömde att tvätta bort på kvällen menmen de mistaget brukar jag göra ofta,
men på eftermiddagen åkte Jonas iväg med Lambi för att fixa delar till volvon som bara står och väntar på att bli fixad :) Sedan åkte jag iväg till Tuna park för att se om de jag ville fanns och så klart hade jag tur att de gjorde de för ville verkligen ha de :) plus blev en sak till men de ska bli en överraskning för Jonas om han kommer hit i kväll och sover här <3
men snart ska jag ta och kolla på handboll med föräldrarna medan jag väntar på att få svart om jag ska hämta honom eller ej <3

tack för mig och tack för denna helg <3 den har varit underbar <3

PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0