kvälls/natt bloggning

Ligger just nu och har döö-tråkigt samt saknar min älskling :(
men ligger även och kollar efter lägenheter för vill snart flytta och har hittat två stycken som jag verkligen skulle vilja ha men de kommer ju inte gå för vill man ha en lägenhet så måste man ha en inkomst så man kan betala räkningar osv säger bara usssccchhh va tiden går sakta när man verkligen vill ha något plus att de skulle behövas för jag får snart inte plats med mer saker i mitt rum och vill känna mig stor så jag kan visa att jag kan klara mig själv....

menmen blir att fortsätta drömma ett tag till, för vem vet när den rätta tiden kommer <3


NYÅR
men hade en helt underbar nyårs-helg, kännde att de va lugnt och skönt tillsammans med vännerna och familjen.

igår va jag hemma hos älskling för vi sov där efter nyår och igår då, och känner verkligen hur skönt de är att ha någon bredvid sig som man älskar mer än allt annat, men den tiden kommer väl också då man bor tillsammans med honom (sambo) och har varje natt tillsammans typ :) längtar dit för de är med honom jag trivs som bäst :)

Don't Dream your Life
Live your Dream

PussPuss<3

buu

Just nu vill jag ha Sommar så man får byta garderob till sommar outfitsen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0