Sköna Fredag

Äntligen sista dagen i veckan och då kommer helgen så man får något att göra, jag längtar tills jag får böckerna framför mig och få börja studera så man äntligen har något att göra om dagarna man börjar bli så rastlös så de skriker om de.
Menmen dagen har varit lugn inte stressat eller något liknade så skönt de :)
sedan träning innan de var att bege sig hem till Ida, men träningen va helt ok men känndes lite spänt på träningen, ialla fall för mig men de kan vara nerverna som kommer dagen innan istället för på matchen, men kommer att vara ensam V6 så kan räkna med en hel del spel tid, så nu är de bara att fortsätta min fina väg frammåt.
va så lycklig för idag var jag även med på Roffes lista i Tidningen Folket och kul var väl de att man få lite beröm för den insatsen man gör för laget.
ne men om man ska ta och sova lite nu och ladda de sista av batteriet tills imorgon :)



PussPuss

Älskar min Jonas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0