Tisdag

ännu en bra dag fick även idag vakna bredvis den bästa i mitt liv <3
är så lycklig att jag har honom.
men var på mitt sista möte på arbetslivsresurs efter som att jag nu ska börja plugga :)
längtar tills de startar :)

hade tidigare träning idag för att kunna komma hem och kolla på Svweigw matchen på tv men matchen var sämst blää... sverige får inte spela så  dåligt som de gjorde för de kan mycket bättre, men träningen var rolig men nu är de Poffen  som kommer tillbaka tycker vi kan fortsätta med Affes träningar för de har varit roliga och ett bra sätt för oss att träna kondition för just nu tappar vi våran konditions träning på grund av vädret och att vi kör styrka på tosdagar, menmen bara att ge gärnet igen.

ska sova hos min älskling i natt med mysigt :) snart har vi sovit tillsammans i 2veckor kan de bli bättre (a) jag gillar detta så sjukt mycket.

PussPuss<3


Älskar Dig Jonas <3

min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0