Torsdag

En lugn dag med Mammi på stan fixade de sista till ida och så blev de lunch tillsammans med henne och Edis på Ming, hur gott var inte de *Mumsigt*
Sedan var de bara att åka hem och städa :P inte de roligaste men nu är de klart :)
Träningen var helt OK känndes lite lång tråkig och inte så speciellt krävande men de va bra med mycket tecknikträning de behövs också ibland :)
efter träningen var de fort hem till Älsklingen och kolla på andra halvlek av Sverige - Polen och så himla skönt att de slutade med vinst,
efter matchen så blev jag kvar hos älskling och sov där, så himla mysigt att somna bredvid den man älskar, har märkt att jag somnar så mycket bättre bredvid honom och känner mig så utvilad på morgonen när jag vaknar.

Fast ibland så undrar man varför de alltid känns bättre att sova med någon, fast de är väl känslan av att vara älskad och ha någon när skapar en säkerhet som är så skön.

Älskar min Jonas Dahlman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0