underbara Onsdag :)

Så skönt att vara ledig från träningar ibland och man har chansen att bara ta de lugnt och mysa :)
mina onsdagar är de bara *CHILL* som  står på planeringen :) och mysigt är väl de :)
men blev en tripp ute med bilen med älskade lilla syster som hade en ouppklarad affär men nu va de löst och hon mår bättre :) Glad för henne och sedan va de perfekt nu när hon fyller år på Fredag :) tänk min lilla flicka blir stor :)
efter att ha varit med henne en vända så begav jag mig till hällby för att vara med älsklingen och de är helt underbart jag mår så himla bra med honom :)
och så skönt vaknade upp bredvid honom och även få somna bredvid honom igen, jag har sådan himla tur (A)
Älskar mikn sötnos <3

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0