Lördag

En helt vanlig lördag med massa handboll, vad skulle man annars göra. 
Först träning för min del sedan matcher för min lilla Eric som slutade 22-22 och vid kl 3 så spelar div1 laget :) 

Men imorgon är det min tur att spela seriens sista match mot skara borta, känner redan nu att de kommer bli en riktig tuff och jämn match där båda lagen kommer gå för vinst. 

Samman fattar min fredag lite när nere, 
Tror aldrig jag varit så jävla förbannad någonsin när jag jobbat som igår, de krävs mycket för att min stubin ska ta slut, men börjar man kalla mig för saker hit och dit som rasist och hora så har man ingenting innanför dörrarna på restaurangen/baren att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0