Äntligen

Finaly min motivation har äntligen kommit tillbaka och nu är det dags att bli starkare än någonsin.
Att träna är ju så himla underbart. blod, svett och tårar krävs för att ta sig framåt och smärtan som uppstår när man utför passen förvandlas till den bästa känslan någonsin efteråt då man känner sig så jävla nöjd med att man klarat av det ännu en gång. 

För tillfället utnyttjat jag mitt gymkort mer än någonsin som jag fått genom klubben, hur underbart som helst 

Veckans pass har varit väldigt blandat där man testa nya grejer 
Måndags -jobb 😕 
Tisdag -yoga 60min på förmiddagen och spinning 60min på eftermiddagen 
Onsdag - spinning intervaller 30min 
Torsdag - spinning "Mix" 30min och bodypump efter det på förmiddagen 

Känns helt underbart i kroppen och har dock råkat ut för lite tränings abstinens men bara ta en dag i taget och kämpa vidare 

Nu jävlar kör vi! 
Dags att bygga den kroppen jag alltid velat ha 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0