Fredag och lördag

Man hinner med att göra så himla mycket på två dagar men oftast inte tillräckligt utav de man skulle vilja 
Men började fredagen med att sambon säger att jag är tokig som går upp kl 6 för att vara på gymmet och köra yoga 06.45 med min fina Linnea  på actic 😊
Man märkte då att de är helt klart värt de, för de är nästa ett år sedan forever tog bort morgon yogan från sitt schema och jag har inte kunnat kört på kvällarna för då är det fokus på handbollen.
Men på fredag är det dags igen, yogan är bokad 06.45 
I love it nu kanske man kan bli lite vig och smidig igen.

Lördagen börjar med lite små plock i lägenheten, sedan ut 1h i skogen med underbara mammi och vovven min, de blev lite kantareller på den stunden innan de var dags att fara hem och göra sig i ordning för bilträff i Västerås och träffa sebbes vänner.

Peace Out dags att sova och ladda för morgondagens tester 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0